El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

viernes, 11 de junio de 2010

PLUJA I MES PLUJA

Com no hem tingut prou amb aquest hivern de fred, plujas, neus, vents i de tot, arriva la primavera i mes, estic farta de tanta pluja, estic tota la setmana com un gos desesperat per que el treguin al carrer a fer pis, dons jo estic igual mirant tot al dia al cel aviam si puc sortir una estona amb la bici, pero desde el dilluns que vaig sortir una horeta no he pogut sortir mes, i ahir al vespre amb quedo haviam que deian els del temps i ultimament no encerten ni una perque segons ells avui no habia de ploure, bueno esperarem haviam el cap de setmana i mira a males si plou dons res com la setmana pasada dons ens mullarem farem com els vascos que com allà sempre plou dons ja directament surten amb el xubasquero.Creuarem els dits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario