El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

lunes, 25 de octubre de 2010

BERGA-BERGA

Un cop mes "madrugón" a les 5:45 sona el despertador, ens preparem i cap a Berga que hem quedat a les 6:30 per sortir tots junts.
Arrivem a Berga a les 8, ens preparem, menjem el bocata, fem una visita al Sr. Roca i cap a la sortida.
Fent un cafè amb les meves compis Yolanda i L'Angels abans de començar, ellas van fer la marxa juntes i el Pep(quin chollo que tenim amb el Pep), també la van gaudir molt.


Les previsions del temps s'han tornat a equivocar, deien que allà les 12 plouria i ni goteta, millor que millor i la temperatura ideal.
Tots cap a la sortida que ja hi han nervis, encara que jo aquesta marxa no tenia gens de nervis per que com venia de haver pasat 2 dies al llit amb un "gripazo" pensava que no la podría fer per que no tenia forces, l'idea era de començar i depenent de com en veies aixi faría o plegava o faria la curta que nomès eran 25 kms i per mal que em trobes ho podria aguantar.
Amb la Núria

El Nuño, Dolors, Núria (Hey Nuño eres como Dios estas en todos los "fregaos")

La Núria i la Dolors no vegis com controlan baixant i per trialeres, igualitas que jo, juas, juas.



A l'hora de sortir vem quedar amb la Núria que fariam tota la marxa juntes, aixi ens ho pasariam millor, ja li vaig dir que si no en trovaba be que ella anès fent i jo faría la curta, pero vem anar xino xano i la veritat es que no estava per tirar cohets, pero anavam fent "sin prisas pero sin pautas" portavam bon ritme, fins i tot anavam adelantan a gent, suposo que tambè era per que ven sortir molt enrrere.
Pasem el primer avituallament, i enganxem al super Nuño i la Dolors (vem anar tota la marxa junts, fins als ultims 7 kms)ven riure molt, i no vegis com es nota que fan muntanya, controlan molt bè, per els corriols, trialeres, els senderitos, bueno tot, molt bè.
Ens ven parar a tots els avituallaments

Sense estres


La veritat es que aquesta marxa es fa molt distreta, i no es gens dura, es trenca-cames, personalment a mi em va agradar molt, m'ho vaig pasar molt bè i si algú en pregunta ara on estava el desviament per fer la marxa curta no tinc ni idea, per que en cap moment s'en va pasar per el cap fer la curta.

Va ser el primer cop que vaig sortir amb la Núria en bici i no serà l'ultim, Cuan quedavan un parell de kms li dic a la Núria, No tens ganas de beure't una cerveza fresca amb un bocata de butifarra??ohhh s'ens feia la boca aigua nomès de pensar-ho, cuan arrivem a meta va ser el primer que vem fer, que bona que estava.

ven disfrutar molt de la marxa!!


Explicant les batallitas





I al que deia l'altre dia cada cop m'ho paso millor amb la BTT.

1 comentario:

  1. Comentaris d'Àngels: Nuria, com sempre, has fet un gran treball descrivint la marxa i les teves sensacions i emocions. Igual que li ha passat a ella, jo també l'he gaudit moltíssim. Té de tot: corriols, pista ampla, baixades, pujades,travesses rierols, boscos i prats. En definitiva, val la pena fer-la.

    ResponderEliminar