El Blog de la Nuri

NÚRIA

domingo, 1 de mayo de 2011

RACONS DE LA CONCA 2011

Avui a les 6:15 venìa el Pep a buscar.me per anar cap a Roquefort de Queralt a fer "La Racons de la Conca", de 147 kms.
Sense dormir cuasi res, (em poso molt nerviosa abans de fer una marxa) i em paso la nit pujant ports, cuan m'aixeco ja estic derrotada, esmorzo, per mi un altre suplici de bon matì em costa molt menjar, i a sobre de la bici tampoc m'entra el menjar i menys les barretes, jo no se de que estan fetes però em costa molt de empasarme.les sembla que m'hagi d'ufegar, bueno que m'enrrollo molt la cuestiò es que em anat el pep, koike i jo cap a Roquefort, aquest Diumenge la cosa estava molt repartida, cada 1 de Maig desde fa uns cuants anys a Papiol organitzan una cursa (correr) i han participat alguns dels nois del Bicimuntanya, entre ells el Joaquin que està en tots els "fregaos", per cert els hi anat molt bè, Felicitats Sergi quina bona cursa que has fet, els Banestos han fet una sortida de 124 kms a molt bon ritme, uns altres dom el Dani de comuniò(tan fotut la cursa eh)en fì que nomès hem anat 3, a mi m'ho va comentar el Pep d'anar per que en vindria molt bè de cara la QH i el Koike per Remences de la setmana vinent.
Arrivem aparquem el cotxe i una globera com jo nomès de veure les cares dels nois, les pintes que feian, les bicis que porta.ven, pensava que faig jo aqui?? i tal i com ho penso ho dic i per això tinc al Pep que em va dient no tinguis por, t'ho has de pendre com un entreno, a vegades les apariencies enganyan, pero es en lo que si tinc part de rao es que aquest tipus de marxas de poca gent (259)normalment va gent amb molt nivell, no son marxas molt populars, però bueno que jo em ratllo deseguida, pobre Pep quina paciencia que tè amb mi, abans de posar.me a la bici ja estava cagada de por, no tinc remei.
Comencem a pedalar i una de les coses entre tantes que m'agradat molt es que la sortida al ser tan poca gent no he tingut la sensaciò com a remences de panic, que et pasan per tot arreu com a bojos, que es saltan les rotondes etc, aqui els primers 20 kms eran baixant i en cap moment a hagut ni enganxaddas ni aquesta sensaciò de por, ha estat molt bè.
En van espantar molt dien.me que havia unes rampes per filpar i en un dels ports unes rampes tambè molt fortes, que en cambiès el desarrollo i em poses un 29 en contes del 25 que porto habitualment, segons el Joaquin com sempre per ell tot son mariconades, però com el conec el vaig cambiar.
Anem tiran amb un grup i el Pep em comenta que serìa bò aguantar el "autobus" i aixì ens aniriam portan, però cuant començan els repexons i el primer port perdo el autobus, però em quedo amb un taxi privat per mi tota la marxa (el Pep) jeje i qui el coneix sap que es un molt bon taxista, (avui per cert quina feina ha tingut).
El primer port le fet al meu ritme molt comoda i reservan per que encara quedava molt per fer, la baixada l'he disfrutat molt em poso a roda del Pep i em baixat molt depresa a vegades amb fa por de mirar el crono per no veure la velocitat, en una curva casi que la faig per fora de la carretera m'ha anat de pels, uf quin sustu.
El altre port (com es tipic en mi, no sè el nom de cap dels ports) era mes curt pero mes dur tenia alguna rampa molt forta, jo esperava les ultimes rampes que em deian que eran tan fortes i amb gravilla però per sort meva aquest any han canviat el rrecorregut i no es pasava per allà, en comtes de això han possat un altre port curt però tambè deu nido.
Cuan baixem del segon port agafem a 3 nois que anavam mitgs morts i es posen a roda nostre, diu un, uf menys mal que heu arrivat (per mi no ho deia clar)ens a salvat la marxa, al cap d'una estona uns altres 3 que tambè s'han posat a roda i el meu taxista s'ha convertit en un tres i no res en conductor d'autobusus, cap dels 6 li han fet ni sol rrelleu en aprox 30 kms, no podien.
No he fet ni una triste foto en tota la marxa per que prou feina tenia per seguir al Pep i a mes m la he deixat a la furgo.
M'agradat molt , m'ho he pasat molt bè, he agafat mes confiança en mi i sobretot GRACIES AL MEU TAXISTA PARTICULAR!!!!

The taxibike

Ah que m'oblidava, no he hagut de posar el 29, uii com s'enteri el Joaquin, jiji.