El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

domingo, 29 de abril de 2012

X·3 ? VA A SER QUE NO

El disabte tenia pensat fer una volta de 25 kms amb Btt molt rodadora i fer.la 3 cops, pel fet de fer hores a sobre de la bici i kms, que serien uns 75 kms aprox.
L'idea era sortir a les 7:30 fer la primera volta sola, anar a busar a l'Angels i la paqui fer amb elles una o dos voltes mes, les que amb elles li vinguessin de gust.
Surtu de casa a les 7:45 (ja no anem be, un quart d'hora tard) jo habia quedat amb elles a les 9:30 i segons els meus calculs la primera volta la faria en 2 hores.
Començo la primera volta, em posso musica i amunt........el primer ensurt el tinc a Can Castellvi, veig a un gos que em mira amb cara de pocs amics, cuan arrivo a la seva alçada s'hem tira a mossegarme a la cama no en va enganxar i el vaig atropellar una cama, per sort meva no vaig caure, però això ja em va fer cambiar la ruta per no tornar a pasar per allà la segona volta.
Arrivo abans l'hora prevista i a les 9:15 ja estava amb la Paqui i l'Angels, havia fet els primers 24 kms en 1:30.
Anem a fer la segona volta i ens trovem amb els del Bicimuntanya que anavan de sortida de germanor per ser la setmana cultural del poble, cada any fem una sortida per tothom, nens, etc i acabem menjant unes coques del Joan a la Rierada bonissimes, dons cap allà que anem, haguès estat molt lleig no anar i mes amb la coca que ens esperava.
Despres d'una bon esmorzar amb sucs i coca marxem a fer la segona volta, qu variem el recorregut, els del club ens diuen que a prop d'on eram hi havian unes rampes molt fortes i que teniem que anar a fer-les, dons cap allà que anem, NO HAY DOLORRRR.
UFF quines rampes, tirant tot el cos endavant i la roda del davant no tenia tracció i cuan hem quedava 2 metros, peu a terra argg quina rabia.
Continuem fent corriols i caminets menys rodadors pero molt macos.
Arrivem a Papiol i la Paqui es queda per que te presa, l'Angels decideix acompanyarme una estona mes, allarguem una mica mes i acabo amb 60 kms.
Al final no vaig fer les 3 voltes era massa aburrit.


Diumenge:
El disabte al vespre encara no tenia clar si podría sortir o no (tema de cangur que es quedin amb la peque) al final e tingut sort i a les 8 estava a la benzinera, jo havia proposat de fer el Pantà de Foix pero al venir la Yolanda que a fet molt poques sortides hem pensat que serian mases kms per ella i hem fet els Caus, Suru et en total 80 kms, aviam si dimarts fem el Pantà.


No hay comentarios:

Publicar un comentario