El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

miércoles, 20 de abril de 2011

COLLFORMI PODRÀ SER???

Porto una setmana una mica mogodeta de kms, Dimenge vem anar a La Llacuna, l'any pasat ja vaig anar però com es tipic amb mi no m'en recordava de si el port era curt, dur o com era.
Sortim de Papiol un bon grup de gent, peró que al final a la LLacuna vem arrivar la meitat cadascu va fer la seva ruta a la seva mida, uns per poc entreno, uns altres per falta de temps i uns altres per que els hi va donar la gana.
Comencem a Gelida i enganxem un grupet i com soc una picada un em diu eh Nuri que hay una tia, bona cosa en va dir, allà que vaig anar a atacar, però joer amb la tia com tirava, ho vaig deixar tot a Gelida en vaig posar per uns moments a 185 rpp uf començo ver el dia i encara hem quedava per davant 120 kms.
Acabem el dia amb 142 kms cansada però amb bones sensacions.






El dilluns no em sentia les cames, me les notava molt carregades i per la tarde em diu la Laura si sortiam una estona, (quin remei, cualsevol li diu que no ara que està posada) puès res btt 25 kms
Dilluns al vespre van arrivar el Joaquin, Pep, Nane,Joan .............de la Amstel Gold race super contens 265 kms amb uns paisatges preciosos, però per part del Joaquin ni una triste foto, hayyyyque poc ens asemblem.
Avui dimecres Sant tornemi amb la Btt i la Laura d'aqui a 4 dies ja ni la veure, se està posant forta, 25 kms mes.
Pujant la Siberia


I demà si el temps ho permet hem quedat el Ignacio, Dani i jo per anar a Collformi son uns 185 kms aprox, mai he fet tans kms tot sigui que hagi de utilitzar el comodin "llamada" espero que no, però tampoc se a quina hora arrivarè, i si s'han fa fosc????
Ja us explicarè

1 comentario:

  1. Núria!! Veig que segueixes "en tu linea".. bona senyal!! I a per Collformic, x tu comença a ser xupat!! És llarg però vas fent, no hi ha rampotes. Bé, ja explicaràs!! Un petonet

    ResponderEliminar