El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

domingo, 10 de abril de 2011

POCS PERÒ BEN AVINGUTS

Aquest diumenge ens hem quedat 4 gats bueno 5, uns cuants han marxat cap a la BTT Portals a Collbatò, d'altres a la Brevet de Manresa, Pantà de Foix, Cursa dels Bombers.
Hem quedat els 5 gats Pep, Pedro, Ovidi, l'Angels i jo, hem anat direcció, Rubi, Terrassa, hem pujat per els Caos, hem baixat Rellinars (quina diferencia de la setmana pasada de pujar Rellinars a baixar) Parada a esmorzar a Castellvell i Villar, la nostra intenció era pujar a Collbatò aviam si veiam entrar a meta a algú del Bicimuntanya.


Ara toca baixar.

Amb una temperatura bonissima mes aviat calor tirem cap a Castellvell i el Villar (com controlo els noms dels pobles eh) per esmorzar que ja feia molts diumenges que no parem a esmorzar, ja semblem pros, jijiji.




I amb la truita i la cocacola a la panxa anem cap a Collbatò aviam si veiem a els del Bicimuntanya.
Hem tingut sort i hem vist a els 2 primers del Bicimuntanya, el Super Tri-Dani i el Mega Paco, 2 "maquinorros", vaja cursa us heu marcat, felicitats!!!.
Els "maquinorros"

Decidim tirar avall que encara ens quedan uns cuants kms i ja es una mica tard, i a sobre mentre estem veiem com van entran els de la marxa la meva filla mitjana m'ha trucat 4 cops, ohh, com per relaxarme, quina paciencia, ufff.
Baixem Collbatò, agafem la carreta direcció Olesa i m'agafat un "rampell" i he començat a tirar (això no es res habitual en mi sempre vaig xupan roda, jeje) portavem aire a favor i al lluny veig un policia que hem feia gestos, peró no sabia bem be el que hem volia dir, per que mes avall i havia un altre que donava pas a els de la marxa, no sabia si m'estava dient que tirès cap a la dreta, esquerra que parès i cuant estic a prop, en fa parar.
-A ver ciclistas (amb un tó una mica borde) es dirigeix al Ovidi que venia darrere meu.
-sabe usted que le podian haver atropellado??
- A mi? por que?
-por que usted iva circulando por la carretera
-Ahhh i por donde tengo que circular?
-por dentro del arcen
- Y si hay piedras?
bla, bla, bla, el bon home estava aburrit aguantant que passesin tots el beteteros i va pensar mira amb aquests amb vaig a distreure una mica, per que es que no tinc un altre explicació, quina xorrada, els he deixat amb la paraula a la boca i he tirat 10 mts avall haviam si veia algú de Papiol, jo pensava que ens parava per superar el limit autoritzat de velocitat, jejeej que flipada!! peró no, no.
hem arrivat a Papiol a bon ritme i desitjan de menjar, oh quina gana que dona aquest esport i molt contenta que la Marina i el Victor han fet la cursa de 10 kms dels Bombers, molt bè carinyo!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario