El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

lunes, 22 de octubre de 2012

GARMIN 2012

Segons escoltava a parlar a molts Tris de la Garmin que era una triatló molt "globera" i que pel preu que té hi han de molt millors, potser es veritat que es un preu desbordat (jo vaig pagar 72€ per la modalitat olimpica) em sembla caríssima i estic d'acord, Peró l'any passat en volia apuntar a la Sprint amb la meva amiga Yolanda i en vaig despitar quant vaig voler apuntar-me ja no quedaven inscripcions, aquest any vaig engrescar a la Yolanda per fer L'Olímpica i no quedava mes remei que pagar la can-titat que em demanava.
Lo de globera si s'anomena a "globeros" tot aquella gent que s'inica en el mon del triatló dons potser es veritat, pero a mi en va semblar una pasada L'organització (sempre es poden millorar coses pero en general molt bé), no ha de ser gens fàcil organitzar a 6.000 persones en les diferents modalitats, segons vaig llegir ahir ja esta en la 3 triatló amb mes gran d'Europa.
El tram de nedar un cop mes em vaig sentir "como pez fuera del agua", a la piscina nedo el que faci falta, m'encanta, em relaxo i no tinc problema en fer mts i mts, pero en fico al mar i hem bloquet-jo d'una manera que sembla que no sàpiga ni nedar, em desoriento moltíssim, em molesta tothom i no gaudeixo, els 1500 mts (diuen que van ser mes) se'n van fer llarguíssims no arribava mai, també era el primer cop que nedava amb neoprè i les sensacions son diferents.
La transició que mes m'agrada es la de sortir del aigua i agafar la bici, hummm aqui si que estava como pez en el agua, vaig gaudir moltíssim el tram de bici, van ser 4 voltes a un circuit per dintre de barcelona, un luxe anar pel mig de Barcelona sense cotxes.
Un cop vaig deixar la bici venia per mi lo que teoricament se'm dona pitjor, el tram de correr, anava molt mentalitzada a agafar el meu ritme't i xino xano.... tan tranquil·lament m'ho vaig prendre que vaig acabar encantada, també va ser un luxe córrer per dintre de Barcelona sense cotxes i amb avituallaments inclosos.
Propera Tri al Abril 2013 la Tristar a Mallorca amb la Marina, ja estem inscritas, es una distancia diferent, son 1000  mts nedant, 100 kms de bici i 10 kms corrent.

1 comentario: