El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

domingo, 6 de febrero de 2011

100+100

Aquesta cap de setmana he fet dos sortides molt macas peró ara mateix "NO ME SIENTO LAS PIERNAS".
Ahir vem pujar Collbató fins al mirador, joer amb les ultimes rampes, com pican peró val la pena per les vistes tan xulas que desde adalt es veuen i la carretera es preciosa, per baixar feia un fred horroros menys mal que es una baixada curta peró fins i tot hi havian clapas de gel.
L'Angels, Pep, Pepitu, Joaquin, Joan, Xavi


Tirem direcció Monistrol un cop girem, pregunta el Pep per on voleu anar? per Rellinars o per no se on, i salto jo tota decidida, si, si per Rellinars i hem va estranyar que no digues res, jeje clar que no va di res li vaig di el cami mes dificil, em vaig equivocar jo pensava que era Vaquerisses (si Angels copiarè 100 cops Vaquerises, Vaquerises, Vaquerises.......) es una carretera molt maca peró puja i sembla que mai s'acaba.
Vaig arrivar a casa amb 100 kms i mol bones sensacions, per primer cop desde que tinc la bici nova em vaig trovar molt comoda.
Avui ja sabia que la sortida era llarga i Nonstop, res de parar a esmorzar, o sigui que no he anat enganyada, pero com molts cops ja he dit soc una inconscient i cap allà que m'he anat amb els Banestos.
Hem anat direcció Martorell, Piera, Capellades (no habia anat mai i m'agradat molt aquesta carretera) Sant Quinti de Mediona, Sant Sadurni d'noia, Gelida, Martorell i cap a Papiol.
Haig de dir que m'he trovat molt comoda en tota la sortida, peró es que no he apretat gens en cap moment peró els ultims 10 kms s'han fet pesadets, he arrivat ven justa.
Han sortit 100 kms mes.
Estic contenta!!!


2 comentarios:

  1. Que bé Núria!!! Quina estrena de kilometrades li estàs fotent a la italiana, jejejeje.. vinga, anar fent, sense pressa però sense pausa, que la QH se't farà curta!!!

    ResponderEliminar
  2. jeje
    això que en dius el mirador és el que faig servir per fer "sèries"... quan tinc la moral per fer-ne...
    salut!

    ResponderEliminar