El Blog de la Nuri

El Blog de la Nuri
NÚRIA

domingo, 13 de febrero de 2011

SI NO QUIERES SOPA TOMA 3 TAZAS

Divendres quedo amb el Dani a fer una sortida tranquila a Olesa, per que el diumenge tenen la mitja de Gava.
Sortim el Sergi,Dani, Eduard i jo, direcció Olesa, el que per ells es una sortida tranquila sense pasar de pulsacions, jo vaig sempre gastant i en cualsevol repechón per aguantar-lis la roda puc posar-me tranquilament a 175 ppm o mès, peró bueno ja estic acostumada.
A la volta "pinchazo", joer que put... el dijous tambè vaig punxar, obro el pot de les eines, bueno aixó de eines es per dir algo, jeje i si el dijous en faltavan coses per canviar la roda el disabte va ser apoteosic, nomès portava la càmara,(si Pep, si ja se que soc una globera) peró ja he averiguat el que en va passar, en vaig equivocar de pot, vaig agafar el del Joaquin que no el fa servir i no portava res, tan sols la camara, si ja sabia jo que la culpa no era meva, jiji.
Jo no mes m'imaginava la cara del Joaquin foten-me la bronca de que no es pot anar aixi per la vida, bla, bla, bla....
Li diem al Eduard que marxi que tenia presa i ens quedem nosaltres.
Mentres estem parats arreglant la roda, pasan 2 ciclistes i un d'ells em diu- otra vez?? El dijous tambè en va veure, quin desastre.
El Dani no portava manxa, el Sergi tampoc i jo puès us podeu imaginar, nomès teniam la opció de les bombones d'aire, com fallin l'hem cagat, peró no, no, el Sergi es va posar i en un moment la vem tenir canviada.Per cert Sergi gracies per el video que m'has pasat de com canviar una roda, prometo que hem posaré a casa a fer practicas per que al final amb la ratxa que porto ningú voldrà sortir amb mi, jeje.
Acabem amb 47 kms i un esmorzar al Manolo.
Diumenge he quedat amb el Banestos per fer Papiol, Sitges, Sant Pere de Rives, Sitges, Papiol, 115 kms.
Els mes grans dels Banestos han estrenat bici, una Orbea Onix, super macas, ara a disfrutarlas.
Surtu de casa amb el Joaquin i cuan pujo la rampa del parking hem dono conte de que vaig punxada,"no me lo creo", li dic fluixet al Joaquin:
-Voy pinchada
S'hem queda mirant amb una mala llet ,(l'estavan esperant tots a la benzinera).
-Pués vamos para abajo
-jajajaja
-A mi no me hace ninguna gracia
Que rabioso, quina culpa tinc jo i menys mal que va ser la roda del derrera per que si arriva a ser la roda del davant "pillas" tu també Sergi, jajaja.
Dons res que he acabat la setmana amb 3 punxades i com no aprengui rapid a cambiar una roda al final ni Deu voldrà sortir amb mi.

L'Andreu i el Pedro

No hay comentarios:

Publicar un comentario